Jeg har en respektfuld og afvæbnende tilgang til andre mennesker, er nysgerrig efter at forstå det gældende udgangspunkt for både organisationer og individer.

Min arbejdsmæssige baggrund har handlet om kunder og kommunikation i flere forskellige sammenhænge. Fælles for alle er, at jeg brænder for udvikling af organisationer og mennesker. Det at udfordre det eksisterende og stille spørgsmål til det etablerede falder mig nemt og naturligt.

Min rolle som uddannelses- og udviklingskonsulent er baseret på mange års erfaring i det private erhvervsliv begyndende med en elevuddannelse i den finansielle sektor, som har givet mig et solidt fundament og en grundlæggende uddannelse i professionel kundebetjening.

Senere at være med helt forrest, da telemarketing som salgsform skulle stå sin prøve på det danske marked og være projektleder på landsdækkende kampagner til dansk detailhandel. Begge har givet en masse praktisk erfaring og "hår på brystet" i mødet med undren, tvivl og modstand.

Mange år i telefonen har givet mig en forståelse for, hvor sjovt og krævende det er at tale med kunder hele dagen og tilpasse sin kommunikation til den enkelte kunde.

Kort efter ophævelse af monopolet var jeg Callcenterchef i telebranchen, hvilket krævede mod og en vedholdende insisteren på at skabe de rigtige forhold for både medarbejdere og kunder. At lede og udviklet et område gennem en konkurrencepræget og turbulent tid, med vækst fra 50 medarbejdere til over 400 og hvor effektivitet og trivsel gik hånd i hånd, gav stor forretningsmæssig forståelse.
En uddannelse til selvstændig coach og underviser af mennesker med stress og lettere depression, gav mig lejlighed til at studere de mekanismer, både hos den enkelte og fra omgivelserne, der fører til disse usunde tilstande og mest af alt til en dyb forståelse for, hvilke forhold der kan forløse det største potentiale til glæde for den enkelte og omgivelserne.

Det var på denne baggrund, at jeg i 2014 besluttede mig for at prøve en ny vej. At skabe et arbejdsmiljø og en kultur, hvor medarbejdere oplevede medmenneskelighed og tillid samtidig med, at de i fællesskab skabte loyale kunde og resultater for den virksomhed de var en del af.

Resultaterne af de sidste års arbejde med NPS og kundeloyalitet har vist, at der er en vej hvor trivsel og resultater kan gå hånd i hånd.

   
 
 

"Jeg har kendt Victoria Toft siden hun startede i Alka Forsikring den 1. april 2014. Victoria opsøgte Alka Forsikring på eget initiativ og ”solgte” sig selv som uddannelses- og udviklingskonsulent inden for callcenterledelse, kultur og kundedialog. Og det har været en succes for begge parter.
Victoria har sit eget koncept. Hun underviser og træner i kundedialog med henblik på høj kundeoplevelse og loyalitet. Vi kan måle, at det virker.
Victoria har haft reference til skadecenterdirektøren og har også arbejdet tæt sammen med direktøren for kundeoplevelse og -loyalitet samt kundecenterdirektøren, hvor Victoria har medvirket til arbejdet omkring markedssegmentering og formidlet viden om dette, til alle afdelinger i Alka.
Alka Forsikring har gennem samarbejdet erhvervet kompetencerne til fortsat træning og udvikling af Alka Forsikrings medarbejdere på egen hånd.
Jeg kan medgive Victoria Toft min varmeste anbefaling.
Samarbejdet begyndte med en måneds forsøgsperiode og endte med 3½ års tæt samarbejde. Ovenstående fortæller daværende adm. direktør, advokat Jens Bærentsen hvordan historien ser ud med hans øjne
 
 
"Hvad skaber loyale kunder?? Der kan være mange tilgange, som vil have en positiv effekt på dine kunders tilfredshed og loyalitet."
 
 
   
  EMPATHYCOM
  YDELSER/METODER
  REFERENCER
  VICTORIA TOFT
  BLOG
  KONTAKT